Mocht de bestelling onverhoopt niet aan uw verwachting voldoen of wilt u toch een andere kleur of maat. Geen probleem! U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren aan de Waddenvereniging. Bij iedere levering wordt standaard een retourformulier gevoegd. Dit formulier moet u compleet invullen en met de retourzending terugsturen. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Als u niet wilt ruilen en uw geld terug wilt ontvangen wordt het bedrag binnen 7 dagen teruggestort na ontvangst van uw retourzending.

Voor je retourzending hebben wij het onderstaande van je nodig:

• • Het product in onbeschadigde en originele verpakking
  • • Een compleet ingevuld retourformulier
  • • De originele factuur
  • • Je naam en rekeningnummer, zodat wij het geld kunnen terugstorten. Dit kun je invullen op de factuur.

Stuur de retourzending naar:

Ideavelop BV
Klavermaten 37c
7472 DD Goor
Nederland

De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Wil je een product ruilen voor een andere maat? Schrijf dan ook de gewenste maat op de factuur. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen zullen we het nieuwe product verzenden.

Als je een defect of verkeerd geleverd product wilt retourneren, neem dan contact op met waddenvereniging@ideavelop.net