Drinkfles Wijs met de Waddenzee - Hydro Flask 0.6 liter Standard Mouth

Drinkfles Wijs met de Waddenzee - Hydro Flask 0.6 liter Standard Mouth

Voldoende water drinken is eenvoudig wanneer je in het bezit bent van dit draagbare (reis)maatje. Of je nu een wandeling maakt over het strand of binnen zit; deze Hydro Flask drinkfles (0.6 liter Standard Mouth) - met het Wijs met de Waddenzee logo - houdt jou de hele dag door gehydrateerd! Daarnaast steun je de Waddenvereniging met behulp van je aankoop.

De unieke, dubbelwandige, isolerende RVS fles houdt je vloeistof 24 uur ijskoud of tot 12 uur warm. De RVS binnencoating is smaakloos en laat geen schadelijke resten achter in je drank. Daarnaast is de buitenzijde voorzien van een poedercoating voor extra grip en duurzaamheid.

Voor leden nu met 20% korting!

Gewicht: 320 gram
Hoogte: 22 cm