KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater
KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater

KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater

Op veler verzoek is hij er dan! De kinderversie van de Wijs met de Waddenzee Sweater: een trui voor dochter, zoon of de kleinkinderen. Een heerlijke sweat om in te spelen, te ravotten en de natuur te verkennen. De binnenkant van de trui is lekker zacht en op de voorzijde prijkt het vertrouwde logo van de Waddenvereniging. Het uniseks-model is verkrijgbaar voor jongens en meisjes in de leeftijd van 3 tot en met 11 jaar. Voor kinderen van 11 of 12 jaar is een dames XS of S ook te overwegen.

De nieuwe Wijs met de Waddenzee sweater is 100% plasticvrij en gemaakt van biologische en gerecyclede grondstoffen uit Europa. De sweater is gemaakt van consumentenafval, snijafval, tencel en volledig traceerbaar biologisch katoen van een veld in Spanje. In deze nieuwe kwaliteit zijn zelfs versleten spijkerbroeken verwerkt! De sweater heeft een diep donkerblauwe kleur met het witte Waddenvereniging logo waarin de rode zon uitblinkt. De binnenkant is zacht en daardoor is de trui comfortabel te dragen.

Ben je net zo enthousiast over deze 'KIDS Wijs met de Waddenzee' sweater? Bestel hem dan nu hier!

(92-98):      3-4 jaar
(104-110):   5-6 jaar