WADDEN De Natuurgids - Crossbill Guides

10 jaar UNESCO Werelderfgoed Waddenzee wordt gevierd met de eerste volledige natuurreisgids van het Nederlandse waddengebied. Door het kopen van WADDEN De Natuurgids van de gerenommeerde stichting Crossbill Guides via onze online winkel steunt u het werk van de Waddenvereniging ten behoud van het waddengebied.

Tot 1 september 2019 profiteren leden van de Waddenvereniging van 25% introductiekorting. Je betaalt €19,50 in plaats van €25,95 exclusief verzendkosten. De korting is alleen geldig in onze online winkel zo lang de voorraad strekt.

Reserveer nu alvast jouw exemplaar van WADDEN De Natuurgids! Levering eind februari.

• Ontdek in 28 wandel- en fietsroutes het hele Nederlandse waddengebied: van eilanden tot vastelandskust.
  • De routes voeren je langs plekken waar het typische waddenlandschap het meest intact is en waar zeldzame plant- en diersoorten te vinden zijn.
  • Uitgebreide achtergrondinformatie over de ontstaansgeschiedenis van de Wadden, natuurbescherming en processen die de natuur bedreigen.
  • Veldgids van het waddenleven mét tips waar je bijzondere soorten zelf kunt vinden.
  • Praktische toeristische informatie: van vervoer tot verblijfsaccommodaties en natuurbeleving met kinderen.

Met het boek verschijnt een gratis te gebruiken routeapp met foto's, herkennings- en waarnemingstips. De app helpt je bovendien flora en fauna zelf te vinden en de informatie is afgestemd op het seizoen waarin je loopt of fietst.

WADDEN De Natuurgids is gerealiseerd in het kader van 'Het Mooiste Natuurgebied van Nederland'. Deze publieksverkiezing werd in 2016 gehouden op initiatief van staatssecretaris van Dam van Economische Zaken en werd glansrijk gewonnen door het waddengebied.

De natuurgids is onderdeel van de serie Crossbill Guides, de grootste serie natuurreisgidsen van Europa, geproduceerd door de gelijknamige non-profit organisatie. Doel van de stichting is de Europese natuur dichter bij de mensen te brengen en ecotoerisme te bevorderen (zie www.crossbillguides.org). De Waddenvereniging verleende haar medewerking aan het samenstellen van de inhoud.

Art.nr. WV-CBG-NATUURGIDS-PREORDER
Model: