WADDENMUTS - Zeeblauw
WADDENMUTS - Zeeblauw WADDENMUTS - Zeeblauw WADDENMUTS - Zeeblauw WADDENMUTS - Zeeblauw WADDENMUTS - Zeeblauw

WADDENMUTS - Zeeblauw

De Waddenmuts is gemaakt van een zachte mix van recycled denim en lamswol. Door een slimme dubbele breistructuur is je hoofd altijd beschermd tegen de kou. Hij is zo vormgegeven dat je ook je oren volledig kunt bedekken. De binnenzijde is gebreid in de originele, lichtblauwe recycled denim kleur, die ook subtiel aan de boord aan de buitenzijde zichtbaar is. Knip je het compositie label uit de muts dan is deze binnenstebuiten te dragen. De Waddenmuts is voor dames en heren geschikt. De muts vormt zich na de eerste keer dragen wat naar het hoofd, wat het draagcomfort ten goede komt. Aan de buitenzijde zit een riemlus van een oude spijkerbroek, herkenbaar detail van Blue LOOP kleding, maar ook handig om hem hiermee aan de kapstok te hangen. Kortom een stoere en functionele muts, subtiel herkenbaar aan sporen van stiksels van oude spijkerbroeken.

50% Recycled denim
25% Lamswol