KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater

KIDS Wijs met de Waddenzee Sweater

Op veler verzoek is hij er dan! De kinderversie van de Wijs met de Waddenzee Sweater: een trui voor dochter, zoon of de kleinkinderen. Een heerlijke sweat om in te spelen, te ravotten en de natuur te verkennen. Net zoals de volwassen variant gemaakt van 100% gerecycled textiel! De binnenkant van de trui is lekker zacht en op de voorzijde prijkt het vertrouwde logo van de Waddenvereniging. Het uniseks-model is verkrijgbaar voor jongens en meisjes in de leeftijd van 3 tot en met 12 jaar.

Onze 'Wijs met de Waddenzee' sweater is gemaakt van 50% gerecycled katoen en 50% gerecycled polyester. In vergelijking met het productieproces van een 'normale' trui besparen we per kilogram stof 3485 liter water, stoten we 1,79 kilogram minder CO2 uit en verbruiken we bovendien 8,55 kWh minder energie. Bovendien is de trui gemaakt in Amsterdam. Lekker dichtbij en duurzaam!

Ben je net zo enthousiast over deze 'KIDS Wijs met de Waddenzee' sweater? Bestel hem dan nu voor onder de boom!

Bekijk de onderstaande maattabel voor de juiste maat.

Art.nr. K-SW001-17-B002
Model: Uniseks Kids