Jubileum Heren Visserstrui Harlingen - Marine

Jubileum Heren Visserstrui Harlingen - Marine

In samenwerking met Blue LOOP Originals gieten we onze alom geliefde Harlingen jubileumtrui wederom in een nieuw jasje.

Een nieuw seizoen en een nieuwe kleur voor onze jubileumsweater! De Jubileum Harlinger Visserstrui is voorzien van één van de meest klassieke designs van Nederland. De duurzame mix van garens op basis van gerecycled denim, gerecycled wol en polyamide geeft deze oude kornuit een moderne twist.

Het breisel van de trui is ideaal voor een ochtendwandeling in de lente, een fietstocht in de herfst, een koude winterdag voor de open haard of een uitwaaidag op de Nederlandse wadden. De Harlinger is een trui die buiten moet zijn, in de open lucht. De trui is bovendien geschikt voor al je avonturen op zee of op land. Een trui om trots op te zijn!

38% gerecyclede wol
25% nylon