WADDEN excursie-kit
WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit WADDEN excursie-kit

WADDEN excursie-kit

Zélf de natuur van de Wadden ontdekken? Het kan met de WADDEN excursie-kit! Waar kun je het beste vogels spotten? Hoe vang je een krabbetje? Welke schelp heb ik eigenlijk gevonden? Hoe werkt het getij? Je gaat zelf op onderzoek uit om antwoord te krijgen op al deze vragen.

We hebben het pakket samengesteld voor kinderen van 6 -12 jaar en hun (groot)ouders. Voor iedereen valt er iets te ontdekken met de WADDEN excursie-kit. Het is natuurlijk het allerleukst om op onderzoek uit te gaan als je in het waddengebied bent, maar de kit is ook goed thuis te gebruiken als voorbereiding op een bezoek aan de Wadden.

Wat zit er allemaal in de WADDEN excursie-kit?
Een waaier met introductie over het wad en informatie over de kit
De Wadgids voor Kids. Dit doe-onderzoek boek over de Wadden staat vol met proefjes, puzzels, knutsels en weetjes
De Wadwaaier
Een loepje