Heren Easy All Weather Jas - Imperial Blue

De Schöffel Easy All Weather Jas is een waterdichte, ademende jas met een Venturi-membraan. De jas van het Duitse outdoormerk is natuurlijk geschikt voor allerlei buitensporten. Heerlijk wandelen door de Hollandse bossen of langs de zee, maar ook ideaal voor dagelijks gebruik. Dankzij het Venturi-membraam blijf je heerlijk droog tijdens een onverwachte regenbui.

De Easy All Weather Jas heeft twee steekzakken om kleine zaken mee te nemen. De hoofdrits is voorzien van een stormflap zodat ook bij de rits regen en kou buiten je jas blijven. Bovendien kan je de manchetten met klittenband verstellen zodat je ook bij je polsen de kou buiten kan houden. De Schöffel Easy All Weather Jas kan worden opgeborgen in een pack-away pocket zodat je ‘m altijd eenvoudig kun meenemen.

Buitenmateriaal: 100% Polyester
Voering: 100% Polyester