Afritsbroek Santa Fe Broek
Afritsbroek Santa Fe Broek Afritsbroek Santa Fe Broek

Afritsbroek Santa Fe Broek

Jarenlang wandelplezier beleef je met de Schöffel Santa Fe Zip Off Pants, een tijdloze afritsbroek die zijn meerwaarde toont in uiteenlopende omstandigheden. Het geheim hiervan zit onder meer in de waterafstotende stof. Dit klassieke model beschermt je niet alleen tegen UV-straling, maar ook tegen een onverwacht regenbuitje.

De Schöffel Santa Fe Zip Off Pants is een fijne, klassieke wandelbroek die voorzien is van een rits onder de knie zodat je ‘m gemakkelijk kunt transformeren naar een stoere bermuda. De broek is sneldrogend en voert vocht gemakkelijk af, zodat-ie met warme temperaturen niet klam wordt. Diverse zakken bieden voldoende bagageruimte voor kleine zaken die je onderweg nodig kunt hebben; twee achterzakken met rits, twee voorzakken en een klein vakje op het bovenbeen. De Schöffel Santa Fe Zip Off beschikt over een uitstekende pasvorm, dankzij de comfortabele fit en het elastiek in de tailleband zal de Santa Fe uitgroeien tot je favoriete wandelbroek.

Buitenmateriaal: 100% Polyamide
Voering: 100% Polyester