Weka 24 met WV logo - Black

De Macpac Weka 24 is de perfecte metgezel voor wandelingen en trektochten. Deze lichte rugzak zonder toeters en bellen is ontworpen om zowel comfortabel, modieus als zeer functioneel te zijn. De rugzak is gemaakt van het befaamde AzTec materiaal. Deze stof bestaat voor 70% uit gerecycled polyester en voor de overige 30 procent uit Fairtrade katoen.

Dit robuuste en duurzame materiaal staat garant voor jarenlang probleemloos gebruik. Neem de Macpac Weka 24 mee tijdens een wandeltocht of draag hem tijdens een citytrip. De rugzak is zeer veelzijdig en daardoor ideaal voor allerhande doeleinden. Het vaste rugpand zorgt ervoor dat je urenlang met de Macpac Weka kunt lopen zonder het te merken. De Weka 24 is een no-nonsense rugzak voor jarenlang plezier bij uitlopende activiteiten.

Deze unieke editie van de Weka 24 is voorzien van het logo van de Waddenvereniging.

Specificaties:

• Materiaal : Eco AzTec®