Expedition Duffel 50L -  Shaded Spruce

Expedition Duffel 50L - Shaded Spruce

De Macpac Expedition Duffel is een robuust alternatief voor een koffer of sporttas. Wat je ook gaat doen, de Macpac Duffel draagt je bagage overal mee naartoe. Ideaal voor korte en lange tripjes, maar ook geweldig voor road trips en vliegreizen naar verre bestemmingen. De Expedition Duffel is gemaakt van het befaamde AzTec materiaal. Dit duurzame materiaal is extreem sterk en waterafstotend.

Deze Macpac duffel beschermt je uitrusting tegen een ruwe behandeling. Een U-vormige klep met twee binnenzakken biedt toegang tot het ruime hoofdcompartiment. De verwijderbare schouderbanden zorgen ervoor dat je de duffel ook op de rug kunt dragen en het stevige bodempaneel geeft structuur en beschermt je spullen op de bagageband. Dit werkpaard is helemaal klaar voor een volgend avontuur.

Specificaties:

• Materiaal : Eco AzTec®