Solar lamp - Luci Solar String Multi Color

Solar lamp - Luci Solar String Multi Color

De Luci Solar String Lights is een unieke solar lamp voor het buitenleven. Ideaal voor kamperen, hiken, glamping en gewoon als sfeerlicht in je tuin. Deze lichtjes werken net als alle andere MPOWERD Luci producten op zonlicht. De String Lights - Multi Color heeft lampjes in zes kleuren: blauw, violet, turkoois, groen, roze, wit en een kleurcyclusmodus. Daarnaast is deze lamp voorzien van een USB-poort om je telefoon op te laden. Het is ook mogelijk om de lampjes snel op de laden via het stopcontact. In direct zonlicht laadt je de accu van de Luci in 12 tot 14 uur op. Via USB is dit in 6 tot 8 uur.

Gewicht (g): 320
Hoogte (cm): 5