Tech Lite SS Crewe Spanish Plunder - Kona

Het bieden van ultieme veelzijdigheid met eigenschappen die net zo gevarieerd zijn als de avonturen waarmee je het T-shirt mee zal nemen. De Tech Lite Short Sleeve Crewe is een hoog ademend en ongelooflijk comfortabel merino T-shirt. De Tech Lite Short Sleeve Crewe is een hoog ademend en ongelooflijk comfortabel merino T-shirt. Ideaal tijdens het backpacken in verre landen, trailrunning en wandelingen in het weekend. De Tech Lite biedt een hoog ademend vermgen, geurbestendigheid en sneldrogende prestaties. De Tech Lite is voorzien van 150 gram jersey corespun stof: een nylonkern omwikkeld in merinowol voor extra duurzaamheid die bovendien zacht aanvoelt op de huid. Wanneer je gaat reizen of wandelen met een rugzak voorkomen de offset schoudernaden dat de banden gaan schuren over je rug.

Art.nr. 103830-301
Model: Heren