Sphere SS Polo - Gumtree/Snow/Stripe

Sphere SS Polo - Gumtree/Snow/Stripe

Een lichtgewicht polo van merinowol die onmisbaar is voor tijdens het reizen. De Sphere Short Sleeve Polo is voorzien van een klassiek ontwerp, dat zowel betrouwbaar als comfortabel is. Gemaakt met 130 gram Cool-Lite stof, die merinowol combineert met natuurlijk Tencel: een vezel gemaakt van houtpulp van eucalyptusbomen. De Sphere is daarnaast voorzien van corespun vezels: een nylonkern onwikkeld in merinowol voor extra duurzaamheid die bovendien zacht aanvoelt op de huid. De Sphere Crewe is sneldrogend en bied je de optimale balans tussen comfort, een hoog ademend vermogen en geurbestendigheid. Wanneer je gaat reizen of wandelen met een rugzak voorkomen de offset schoudernaden dat de banden gaan schuren over je rug.

Art.nr. 104069-001
Model: Dames