HEREN Harlingen Visserstrui - Navy Melange

HEREN Harlingen Visserstrui - Navy Melange

De meest zachte Harlingen Visserstrui tot nu toe. Nu met gerecyclede lamswol.

De Harlingen Visserstrui voor heren is vernieuwd! De Harlingen Visserstrui is voorzien van één van de meest klassieke designs van Nederland. De duurzame mix van garens op basis van gerecyclede, warme en zachte wol geeft deze oude kornuit een moderne twist.

Het breisel van de trui is ideaal voor een ochtendwandeling in de lente, een fietstocht in de herfst, een koude winterdag voor de open haard of een uitwaaidag op de Nederlandse wadden. De Harlingen is een trui die buiten moet zijn, in de open lucht. De trui is bovendien geschikt voor al je avonturen op zee of op land. Een trui om trots op te zijn!

De trui valt ruim.

Compositie:
61% wol (gerecycled)
21% polyamide
8%   katoen (gerecycled)
5%   polyamide (gerecycled)
5%   vezels (gerecycled)

Art.nr. M-HZSW022-21-B222
Model: Heren

Maattabel:

HEREN S M L XL XXL
Lengte 66 68 70 72 74
Borstomvang (1/2 gemeten) 52 54 56 58 60
Mouwlengte 64 64.5 65 65.5 66

ALLE MATEN ZIJN IN CENTIMETERS. DE TRUI IS PLAT EN ENKEL GEMETEN.