HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange
HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange

HEREN Visserstrui Harlingen 2020 - Navy Melange

De meest zachte Harlingen Visserstrui tot nu toe. Nu met gerecyclede lamswol.

De Harlinger Visserstrui voor heren is vernieuwd! De Harlinger Visserstrui is voorzien van één van de meest klassieke designs van Nederland. De duurzame mix van garens op basis van gerecyclede, warme en zachte lamswol geeft deze oude kornuit een moderne twist.

Het breisel van de trui is ideaal voor een ochtendwandeling in de lente, een fietstocht in de herfst, een koude winterdag voor de open haard of een uitwaaidag op de Nederlandse wadden. De Harlinger is een trui die buiten moet zijn, in de open lucht. De trui is bovendien geschikt voor al je avonturen op zee of op land. Een trui om trots op te zijn!

Compositie:
61% wol (gerecycled)