WADDEN Jaarkalender 2023
WADDEN Jaarkalender 2023 WADDEN Jaarkalender 2023 WADDEN Jaarkalender 2023 WADDEN Jaarkalender 2023

WADDEN Jaarkalender 2023

Voor de WADDEN kalender 2023 werken we samen met fotograaf Marcel van Kammen. Van Kammen is allereerst vogelliefhebber, dan pas fotograaf. ‘Je moet het gedrag van de vogels kennen om ze te kunnen fotograferen.’ Fotograaf Marcel van Kammen kent de Wadden als zijn broekzak. En hij weet alles van de dieren - vooral de vogels - die er leven. Pas als je weet wat de dieren beweegt, kun je mooie foto’s van ze maken, is zijn motto. Geniet twaalf maanden lang op groot formaat van zijn mooiste beelden van vogels en andere waddendieren.

Marcel van Kammen wordt op dit moment gezien als de beste natuurfotograaf van het land. Hij won de prestigieuze Groene Camera 2022 en maakte dé natuurfoto van het jaar. Zijn winnende foto van drie veldmuizen die beschutting zoeken bij elkaar tijdens springtij is opgenomen in de kalender. Marcel van Kammen is gek op de Wadden: 'Ik wil graag laten zien hoe mooi het hier is. Ook aan mensen die misschien niet zoveel hebben met de natuur. Als een foto hen aanspreekt, hoop ik dat ze erbij stilstaan en denken: hé, dit leeft ook om ons heen, dit is de moeite waard om te beschermen.'

Staand formaat kalender: 36 x 45 centimeter met wire-O binding met ophangoog

Let op! Dit is een pre-order.
Het is nu al mogelijk om de Waddenkalender 2023 te pre-orderen. De Waddenkalender wordt eind november geleverd.

Wilt u meer dan 10 kalenders bestellen, neem dan contact op met info@ideavelop.net

Art.nr. WV-WADDENKALENDER2023-PRE
Model: