WADDEN Jaarkalender 2022
WADDEN Jaarkalender 2022 WADDEN Jaarkalender 2022

WADDEN Jaarkalender 2022

In vervolg op het grote succes van vorig jaar, brengt de Waddenvereniging ook in 2022 een speciale Waddenkalender uit. Dit jaar werken we samen met een fotograaf van wereldformaat, Cris Toala Olivares. In twaalf schitterende beelden op A2-formaat is de unieke wildernis én kwetsbaarheid van het waddengebied vastgelegd. De kalender is pure fotokunst aan de muur. Een prachtig cadeau voor jezelf of een ander. Ook is er dit jaar ruimte op de kalender om een verjaardag of afspraak op te schrijven.

De afbeeldingen die je ziet zijn een sneak preview van de prachtige beelden die je in de kalender kunt verwachten.

Let op! Dit is een pre-order.
Het is nu al mogelijk om de Waddenkalender 2022 te pre-orderen. Meer informatie en afbeeldingen volgen. De Waddenkalender wordt eind november geleverd.

Art.nr. WV-WADDENKALENDER2022-PRE
Model: