Jubileum Kids T-shirt 'Wijs met de Waddenzee' - Donkerblauw

Jubileum Kids T-shirt 'Wijs met de Waddenzee' - Donkerblauw

Dit jaar vieren we 10 jaar Waddenzee Werelderfgoed. Sinds 2009 staat de Waddenzee als enige natuurgebied in Nederland op de UNESCO Werelderfgoedlijst: een kroon op ons werk.

Een gestileerde meeuw, zon en gebogen horizon: dat is het beeldmerk van de Waddenvereniging en daar zijn we nog steeds trots op. Vanwege dit jubileum laten we de rode zon uit ons logo stralen op het retro T-shirt. Ben jij ook Wijs met de Waddenzee? Laat het zien met deze speciale jubileumeditie!

Deze feestelijke editie van ons retro T-shirt is ontwikkeld in samenwerking met Blue LOOP Originals. Dat betekent 100% plasticvrij en 100% natuurlijke materialen. Dit kledingstuk is OEKO-Tex gecertificeerd, dus vrij van schadelijke stoffen. Beter voor je huid en gezondheid! Het T-shirt is gemaakt van gerecycled katoen in combinatie met biologisch katoen.

Deze jubileumeditie van het Wijs T-shirt is in beperkte oplage verkrijgbaar voor dames, heren en kids in een donkerblauwe kleur. Met je aankoop steun je direct het Werelderfgoed.

Art.nr. K-WWTS-201
Model: Kids