DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw
DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw

DAMES Outdoorjas - Kobaltblauw

Deze outdoorjas wordt al jaren met veel plezier gedragen door de wadgidsen van de Waddenvereniging. De blauwe jas is een waterdichte, ademende jas met een Venturi-membraan en is uitermate geschikt voor allerlei buitensporten. Heerlijk wandelen door de Hollandse bossen of langs de zee, maar ook ideaal voor dagelijks gebruik. Dankzij het Venturi-membraam blijf je heerlijk droog tijdens een onverwachte regenbui.

De Outdoorjas heeft twee steekzakken om kleine zaken mee te nemen. De hoofdrits is voorzien van een stormflap zodat ook bij de rits regen en kou buiten je jas blijven. Bovendien kan je de manchetten met klittenband verstellen zodat je ook bij je polsen de kou buiten kan houden. De jas kan worden opgeborgen in een pack-away pocket zodat je ‘m altijd eenvoudig kun meenemen.

Buitenmateriaal: 100% Polyester
Voering: 100% Polyester