DAMES Denimcel Pine Cone T-shirt - Purple
DAMES Denimcel Pine Cone T-shirt - Purple DAMES Denimcel Pine Cone T-shirt - Purple

DAMES Denimcel Pine Cone T-shirt - Purple

Geniet van een eindeloze zomer met het Blue LOOP Originals Denimcel T-shirt. Het Denimcel T-shirt combineert duurzame materialen met een stijlvol design. Van een stevige wandeling over het strand tot gewoon even ontspannen op het terras, het Denimcel T-shirt biedt de ademende, geurbestendige en sneldrogende prestaties die je nodig hebt. Vegan en 100% natuurlijk. De stof voelt zeer comfortabel op de huid en reguleert je lichaamstemperatuur in warme tot hete omstandigheden. Het T-shirt heeft de signatuur Blue LOOP mélange look. Ontworpen in Nederland. Geproduceerd in Portugal.

Materiaal:
De Blue LOOP Originals Denimcel stof combineert gerecycled denim met Tencel. Dit zorgt ervoor dat het T-shirt de ademende, geurbestendige en sneldrogende prestaties biedt die je nodig hebt. Vegan en 100% natuurlijk.

Art.nr. W-JS006-21-B057
Model: Dames