DAMES Aran Island Zip Sweater
DAMES Aran Island Zip Sweater DAMES Aran Island Zip Sweater

DAMES Aran Island Zip Sweater

Authentiek, warm, – maar vooral- gerecycled. De Aran Island Zip Sweater is geïnspireerd op het ouderwetse breisel van de Ierse Visserstruien. Dit honinggraad vest van gerecycled denim is praktisch en stylish tegelijk, waardoor hij draagbaar is op meerdere momenten in het jaar! De ouderwetse honinggraadsteek is afgeleid van het patroon van een bijenkorf en staat voor de hardwerkende bij en de belofte van zoete beloning na een dag hard werken. Daarnaast staat de steek bekend als geluksteek! De duurzame garenmix van gerecycled denim, gerecycled wol, polyamide en een klein beetje zijde geven dit authentieke vest een moderne twist. Het vest is perfect voor een ochtendwandeling in de lente, een fietstocht in de herfst of een koude winterdag voor de open haard. Maar draag de Aran Island voornamelijk buiten tijdens een van je avonturen in de frisse buitenlucht.

Art.nr. W-SW002-17-B002
Model: Dames