Wandelbroek Engadin - Zwart
Wandelbroek Engadin - Zwart Wandelbroek Engadin - Zwart

Wandelbroek Engadin - Zwart

De Engadin van Schöffel is een multi-functionele wandelbroek voor dames. Maak eindelijk die trekking door de Noorse fjorden of geniet van het voorjaarszonnetje tijdens een prachtige wandeling over de Veluwe. De Schöffel Engadin is van een robuuste stretch stof. Het materiaal is zeer elastisch waardoor de broek optimale bewegingsvrijheid beidt. De zachte binnenzijde draagt uiterst comfortabel op de huid.

Diverse zakken bieden voldoende bagageruimte voor kleine zaken die je onderweg nodig kunt hebben; twee achterzakken met rits, twee ruime voorzakken en een klein vakje op het bovenbeen. De Schöffel Engadin beschikt over een uitstekende pasvorm, dankzij de comfortabele fit en het elastiek in de tailleband zal de Engadin uitgroeien tot je favoriete wandelbroek.

Buitenmateriaal: 96% Polyamide | 4% Elastaan
Voering: 100% Polyester