HEREN Woolcel Pullover - Grey Melange
HEREN Woolcel Pullover - Grey Melange HEREN Woolcel Pullover - Grey Melange

HEREN Woolcel Pullover - Grey Melange

De Blue LOOP Originals Woolcel Pullover is één van onze meest zachte en comfortabele truien. Stijlvol, functioneel en casual tegelijk! En dan ook nog een duurzame keuze!

De Woolcel Pullover is gemaakt van Refibra™ lyocell garen en gerecycled wol. De baanbrekende REFIBRA™-technologie verwerkt katoenresten tot een nieuwe vezel. Deze katoenresten worden gemengd met houtpulp van eucalyptusbomen, een hernieuwbare grondstof die afkomstig is uit duurzaam beheerde bossen, om nieuwe Lyocell-vezels te produceren. Die mixen we met gerecyclede wol. Deze combinatie van garens creëert een warme, duurzame en een moderne eigentijdse look.

Perfect voor je dagelijkse avonturen en door zijn stijlvolle design gemakkelijk te combineren. Ideaal voor een avond rond het kampvuur, het verkennen van een nieuwe stad of een stevige strandwandeling in de herfst.

Art.nr. M-PO013-22-B114
Model: Heren