DAMES Essential Cable Sweater - Grijs
DAMES Essential Cable Sweater - Grijs DAMES Essential Cable Sweater - Grijs DAMES Essential Cable Sweater - Grijs

DAMES Essential Cable Sweater - Grijs

Een goede warme trui is in Nederland een absolute must. Warm blijven kan gelukkig ook op een milieuvriendelijke en eerlijke manier. De Essential Cable Sweater is een comfortabele gebreide coltrui. De Cable trui bevat 60% gerecyclede lamswol. Heerlijk warm, duurzaam en met een eigentijdse look. Perfect voor je dagelijkse avonturen en door zijn moderne design gemakkelijk te combineren. Ideaal voor een avond rond het kampvuur, het verkennen van een nieuwe stad of een stevige strandwandeling in de herfst. En hij zal ook zeker niet misstaan tijdens aan avondje uit! Het gave breipatroon, de comfortabele pasvorm en de col complementeren de eigentijdse uitstraling van de Essential Cable Sweater.

Art.nr. W-TNS004-22-B004
Model: Dames