DAMES Denimcel Tank Top - Dress Blue

Geniet van een eindeloze zomer met de Blue LOOP Originals Denimcel Tank Top. De Denimcel Tank Top combineert duurzame materialen met een stijlvol design. Van een stevige wandeling over het strand tot gewoon even ontspannen op het terras, de Denimcel Tank Top biedt de ademende, geurbestendige en sneldrogende prestaties die je nodig hebt. Vegan en 100% natuurlijk. De stof voelt zeer comfortabel op de huid en reguleert je lichaamstemperatuur in warme tot hete omstandigheden. De Tank Top heeft de signatuur Blue LOOP mélange look. Ontworpen in Nederland. Geproduceerd in Portugal.

Materiaal:
De Blue LOOP Originals Denimcel stof combineert gerecycled denim met Tencel. Dit zorgt ervoor dat het T-shirt de ademende, geurbestendige en sneldrogende prestaties biedt die je nodig hebt. Vegan en 100% natuurlijk.

Art.nr. W-TT010-21-B303
Model: Dames