NIEUW! HEREN Wijs met de Waddenzee Sweater
NIEUW! HEREN Wijs met de Waddenzee Sweater NIEUW! HEREN Wijs met de Waddenzee Sweater NIEUW! HEREN Wijs met de Waddenzee Sweater

NIEUW! HEREN Wijs met de Waddenzee Sweater

De nieuwe Wijs met de Waddenzee sweater is 100% plasticvrij en gemaakt van biologische en gerecyclede grondstoffen uit Europa. De sweater is gemaakt van consumentenafval, snijafval, tencel en volledig traceerbaar biologisch katoen van een veld in Spanje. In deze nieuwe kwaliteit zijn zelfs versleten spijkerbroeken verwerkt! De sweater heeft een diep donkerblauwe kleur met het witte Waddenvereniging logo waarin de rode zon uitblinkt. De binnenkant is zacht en daardoor is de trui comfortabel te dragen. Kortom, een iconische trui die ideaal is voor op het wad of aan wal.

Materiaal:

• 37% biologisch katoen
  • 25% gerecycled biologisch katoen
  • 19% gerecycled katoen
  • 19% tencel

Ben je net zo enthousiast over deze 'Wijs met de Waddenzee' sweater? Bestel hem dan nu hier! Leuk voor jezelf of om cadeau te geven.

Art.nr. M-SW001-21-B098-WV
Model: Heren