ACTIE 2=1 | R-Denim Original - Indigo

Onze R-Denim Original is de enige gerecyclede jeans ter wereld die volledig is gemaakt van denim snijafval, waardoor het bijna is verheven tot een stukje kunst. De R-Denim wordt gemaakt door kleine stukjes denim te vervezelen en te herspinnen tot nieuwe, sterke denim garens, waarvan stof wordt geweven. Doordat de traditionele witte garens zijn vervangen door onze lichtblauwe garens oogt het oppervlak mooi glad en zacht. De R-Denim heeft een straight fit en enkele subtiele details, waardoor deze Blue LOOP Original binnen de kortste keren behoort tot één van je favorieten.

DOUBLE YOUR DENIM: 1+1!
We hebben een speciale online promotie. Wanneer je een R-Denim via onze webshop aanschaft, ontvang je het tweede exemplaar gratis!

Wat je daarvoor moet doen? Plaats twee spijkerbroeken in je winkelmandje. Combineren tussen de verschillende soorten jeans en maten is mogelijk. De korting wordt direct berekend.

Art.nr. 88-4001-13-018
Model: Heren