DAMES The Traveller - Navy
DAMES The Traveller - Navy DAMES The Traveller - Navy DAMES The Traveller - Navy DAMES The Traveller - Navy

DAMES The Traveller - Navy

Het ontwerpen van een kledingstuk voor allerlei activiteiten is voor veel merken de heilige graal. Voordat zo’n item een favoriet kledingstuk wordt, moet het voldoen aan verschillende eisen: je moet het gedurende het hele jaar kunnen dragen onder verschillende weersomstandigheden. Daarnaast moet het comfortabel aanvoelen en geschikt zijn voor verschillende gebruiksmomenten. Met dit in ons achterhoofd hebben we een stevige pull-over ontwikkeld: de Traveller. De pull-over is uitgerust met raglan mouwen van stevige rib tricot voor meer stretch. De kraag is middelhoog en elastisch. Omdat de Traveller gemaakt is van gerecycled denim en lamswol, is het een trui waarmee je alle seizoenen uit de voeten kunt.

50% Recycled denim
Nylon