Irvine Looper - Vinaccia
Irvine Looper - Vinaccia Irvine Looper - Vinaccia Irvine Looper - Vinaccia Irvine Looper - Vinaccia Irvine Looper - Vinaccia

Irvine Looper - Vinaccia

De LOOPER is het ideale accessoire voor alle buitenactiviteiten: het biedt bescherming tegen zon, regen, wind en kou. De LOOPER is gemaakt van jersey stof en voelt zacht op de huid tijdens het gebruik. Vanwege de eindeloze manieren waarop je de LOOPER kan dragen, is het een geliefd accessoire. Je kunt de LOOPER om je hals slaan als een sjaal – ter bescherming tegen een stevige bries, waarbij je ook een deel van het gezicht kunt bedekken. Op je hoofd draag je de LOOPER als een beanie, piratenmuts of balaclava. Heb je last van een bezweet voorhoofd tijden het hardlopen? Gebruik het dan als een polsband om het zweet eraan af te vegen.

De LOOPER kan gedragen worden door zowel mannen als vrouwen: het ideale reisaccessoire voor jezelf, maar ook om cadeau te geven aan een ander.

LOOPERS zijn gedeeltelijk gemaakt van gerecycled denim en zorgen voor meer comfort. Daarnaast kunnen ze gebruikt worden als merino of synthetisch alternatief, omdat ze minder warm zijn en daardoor minder plakkerig aanvoelen. We raden aan om de labels voor gebruik eruit te knippen.

25% Cotton
25% Recycled denim