Irvine Beanie - Denim
Irvine Beanie - Denim Irvine Beanie - Denim Irvine Beanie - Denim Irvine Beanie - Denim

Irvine Beanie - Denim

Toen we het prototype van dit nieuwe item lieten zien tijdens een beurs afgelopen zomer, was de eerste reactie die we kregen: "Kan ik het nu kopen?". We hebben toen onmiddellijk deze nieuwe icoon aan ons assortiment toegevoegd.

Het gebruik van een dubbel gelaagde jersey constructie heeft twee voordelen: het houdt warmte vast en de beanie is omkeerbaar, waardoor je kan afwisselen. De binnenkant van de muts is gemaakt van onze gestreepte Pitman jersey. Vanwege de elastische band in de rand past de Irvine Beanie perfect om je hoofd. Jersey beanies worden meestal gebruikt voor sportieve activiteiten zoals skiën, maar de Irvine kan ook in de vrije tijd gedragen worden. Om deze reden hebben we de Irvine Beanie iets langer gemaakt dan de Anchor Beanie, zodat je kan variëren in stijl: je kan de rand omvouwen, je oren bedekken of de muts los dragen.

Cotton 25%
Recycled denim 25%