WADLOOPER - Grafite

De WadLOOPER is het ideale accessoire voor alle buitenactiviteiten: het biedt bescherming tegen zon, regen, wind en kou. De LOOPER is gemaakt van jersey stof en voelt zacht op de huid tijdens het gebruik. Vanwege de eindeloze manieren waarop je deze kan dragen, is het een geliefd accessoire. Je kunt de LOOPER om je hals slaan als een sjaal – ter bescherming tegen een stevige bries, waarbij je ook een deel van het gezicht kunt bedekken. Wanneer je de accessoire rondom het hoofd draagt zijn er tevens talloze manieren om het te combineren: als een beanie, piratenmuts, balaclava en nog veel meer. Heb je last van een bezweet voorhoofd tijden het hardlopen? Gebruik het dan als een polsband om het zweet eraan af te vegen.

De WadLOOPER is gedeeltelijk gemaakt van gerecycled denim en heeft een grijze melange structuur. De Blije Vis van Bruno Doedens prijkt vol trots als borduursel op de buitenkant. Het is verstandig om de labels voor gebruik eruit te knippen.

25% recycled denim
25% cotton